Skip to main content

FAQ

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je kan ons contacteren via volgende kanalen:

Wanneer is de winkel open?

Onze winkel in Herzele (Erwetegemstraat 14) is elke zaterdag open van 14u tot 17u, met uitzondering van feestdagen. Afwijkende openingsuren kan je steeds terugvinden op de homepage van onze website.

Hoe bestel ik online?

Verken ons assortiment wijnen rustig op onze webshop.  Je kan de wijnen selecteren op type, land van herkomst of druivensoort. Heb je jouw favoriet(en) gevonden?  Duid het aantal flessen aan en leg ze in je virtuele winkelwagen.

Ben je klaar met winkelen? Ga dan naar je ‘winkelwagen’ en vervolgens naar afrekenen. Vul je gegevens in voor levering en betaling en plaats je bestelling. Wij stellen daarna onmiddellijk alles in het werk om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je ontvangt van ons via e-mail een bestel- en betaalbevestiging van je gekozen wijnen.

Heb je een probleem tijdens dit proces? Contacteer ons gerust via e-mail of telefonisch (+32 475 40 90 22). We staan klaar om je te helpen!

 

Webshop

Hoe kan ik betalen?

We bieden je verschillende betaalmogelijkheden aan.

Webshop

  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard
  • iDEAL (NL)

We werken met veilige betalingen en SSL certificaten. Daardoor zijn je betaalgegevens beschermd!

In onze winkel

We geven zoveel mogelijk de voorkeur aan digitale betalingen. In de winkel kan je daarom ook contactloos betalen met de Payconiq by Bancontact app. Klik op het logo voor meer informatie over de Payconiq app.

payconiq_by_Bancontact-logo-pos

 

 

Overschrijving

Je bestelling kan ook betaald worden via overschrijving.

 

Hoe wordt mijn wijn geleverd?

Afhalen

Je kan de bestelling zelf komen afhalen in de winkel tijdens de openingsuren. Contacteer ons telefonisch om een afspraak te maken of plaats een notitie bij het afronden van je bestelling.

Levering

Indien je niet voor afhaling koos zullen we afhankelijk van de bestelling de wijnen zelf leveren, of worden ze via een koerierdienst aan huis geleverd. Je bestelling wordt geleverd na ontvangst van betaling.

Onze dozen zijn speciaal ontworpen voor wijnzendingen en kunnen best tegen een stootje. Jouw zending is bovendien verzekerd. Is er toch sprake van breuk bij levering? Aanvaard de zending niet en contacteer ons onmiddellijk. Het spreekt vanzelf dat we dit probleem voor jou oplossen.

Wat zijn de leveringskosten?

De leveringskosten worden berekend op basis van je adres. Vul dit in tijdens het afrekenen om alle opties te tonen voor je bestelling.

Standaardlevering

  • BE: €11,99 – Gratis levering vanaf een bestelling van €250 euro (btw incl).
  • NL: €16,99 – Gratis levering vanaf een bestelling van €300 euro (btw incl).

Wij verzenden tot maximaal 12 flessen met een maximum gewicht van 20kg. Voor grotere bestellingen neem je best eerst contact op via e-mail of telefoon.

Waar leveren jullie?

We leveren overal in België en Nederland. Voor alle andere bestemmingen berekenen we de leveringskost op vraag. Bel of e-mail ons voor meer details.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Indien de levering gebeurt door onze eigen diensten, dan maken we steeds op voorhand een afspraak voor levering.
Verzendingen via een koerierdienst kunnen gevolgd worden via een track&trace functie. Ben je niet thuis? Dan probeert de koerier het de volgende dag opnieuw. Staat hij dan voor een gesloten deur, dan wordt je bestelling geleverd in een afhaalpunt in de buurt. Je kan het pakket dan ophalen wanneer het jou past.

Vind je het antwoord op je vraag niet?

Staat het antwoord op jouw vraag nog niet in deze lijst? Geen nood! Neem contact met ons op en stel je vraag. We zijn er om te helpen.

 

NIEUWSBRIEF
Mis niks van onze wijnevents, tastings en speciale acties!