FAQ

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je kan ons contacteren via volgende kanalen:

Wanneer is de winkel open?

Onze winkel in Herzele (Erwetegemstraat 14) is elke zaterdag open van 14u tot 17u, met uitzondering van feestdagen. Afwijkende openingsuren kan je steeds terugvinden op de homepage van onze website.

Hoe bestel ik online?

Onze webshop wordt momenteel geautomatiseerd. In afwachting kunnen bestellingen uiteraard nog steeds via e-mail of telefonisch (+32 475 40 90 22) geplaatst worden.

Bekijk ons assortiment wijnen rustig op onze webshop.

Webshop

Hoe kan ik betalen?

Je bestelling kan betaald worden via overschrijving. In de winkel bieden wij ook contactloze betaling aan via de Payconiq by Bancontact app. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een bevestiging met verdere betalingsinstructies.

Klik op het logo voor meer informatie over de Payconiq app.

payconiq_by_Bancontact-logo-pos

Hoe wordt mijn wijn geleverd?

Je kan de bestelling zelf komen afhalen in de winkel tijdens de openingsuren. Indien je niet voor afhaling koos zullen we afhankelijk van de bestelling de wijnen zelf leveren, of worden ze via een koerierdienst aan huis geleverd. Je bestelling wordt geleverd na ontvangst van betaling.

Onze dozen zijn speciaal ontworpen voor wijnzendingen en kunnen best tegen een stootje. Jouw zending is bovendien verzekerd. Is er toch sprake van breuk bij levering? Aanvaard de zending niet en contacteer ons onmiddellijk. Het spreekt vanzelf dat we dit probleem voor jou oplossen.

Wat zijn de leveringskosten?

De standaardverzending (binnen België)  bedraagt 10,99 euro. Vanaf een bestelling van € 150 (btw incl) is de verzending gratis. Wij verzenden tot maximaal 18 flessen. Voor grotere bestellingen neem je best contact met ons op.

Regionale leveringen

Omwille van de speciale omstandigheden rond COVID-19 leveren we tijdelijk gratis vanaf 6 flessen of 1  samengesteld wijnpakket in de ruime regio rond Herzele (straal 15km).

Waar leveren jullie?

We leveren overal in België. Voor alle andere bestemmingen berekenen we de leveringskost op vraag. Bel of e-mail ons voor meer details.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Indien de levering gebeurt door onze eigen diensten, dan maken we steeds op voorhand een afspraak voor levering.
Verzendingen via een koerierdienst kunnen gevolgd worden via een track&trace functie. Ben je niet thuis? Dan probeert de koerier het de volgende dag opnieuw. Staat hij dan voor een gesloten deur, dan wordt je bestelling geleverd in een afhaalpunt in de buurt. Je kan het pakket dan ophalen wanneer het jou past.

Vind je het antwoord op je vraag niet?

Staat het antwoord op jouw vraag nog niet in deze lijst? Geen nood! Neem contact met ons op en stel je vraag. We zijn er om te helpen.